جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل کمیته ویژه با وزارت کار برای پیگیری مشکلات مردم جنوب کشور

سخنگوی فراکسیون جنوب مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه اعضای این فراکسیون با وزیر کار، از تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مشکلات مردم جنوب خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72470
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تشکیل کمیته ویژه با وزارت کار برای پیگیری مشکلات مردم جنوب کشور

شهباز حسن پوربیگلری سخنگوی فراکسیون جنوب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به جلسه اخیر اعضای این فراکسیون با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و گلایه مندی نمایندگان از بی توجهی برخی مدیران این وزارتخانه به مکاتبات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حسب دستور موکد وزیر  تمامی  این در خواستها در کمیته ویژه ای متشکل از معاون امور پارلمانی ،مدیر کل امور مجلس و دبیر فراکسیون جنوب مجلس بررسی و تا حصول نتیجه  قطعی پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه توجه به قشر پرافتخار جامعه کارگری و افزایش خوب حقوق کارگران در سالجاری از جمله اقدامات خوب و در خور تحسین وزارت کار است افزود: در عین حال نمایندگان حاضر در این نشست از طولانی و معطل ماندن اجرای برخی پروژه ها گلایه مند بودند و خواهان تکمیل طرح های نیمه تمام شدند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در بخش دیگری از سخنانش  بیان داشت: سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی “شستا” در مناطق محروم کشور و خصوصا مناطق جنوبی کشور که از محرومیت بیشتری رنج می برند می تواند به توسعه و پیشرفت این مناطق کمک کند و این مساله ای بود که نمایندگان  عضو فراکسیون جنوب از وزیر ومدیران” شستا” درخواست کردند تا به آن توجه کند.

حسن پور بیگلری افزود: سرمایه گذاری شستا در این مناطق  که از پتانسیل ها و ظرفیت های ارزشمندی هم بر خوردارند قطعا سبب کاستن از رنج و محرومیت مردم این مناطق، ایجاد اشتغال و در نتیجه توسعه این مناطق خواهد شد.

دولت اجازه ندهد دلالان طعم شب عید را به کام مردم تلخ کنند
دنبال کنید

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: توجه به بخش تعاون، توجه به مسئولیت اجتماعی توسط شرکتهای زیر مجموعه وزارت کار، استفاده از مدیران بومی، مشکلات مربوط به بیمارستانهای تامین اجتماعی، پروژه های نیمه تمام ،از جمله موارد مهمی بودند که توسط نمایندگان مردم در خانه ملت بیان شد و خواهان توجه و رسیدگی مسولان وزارتخانه به آن شدند.

شایان ذکر است فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب مجلس شورای اسلامی شامل استانهای بوشهر؛ خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس،کرمان، هرمزگان و یزد از جمله بزرگترین فراکسیونهای مجلس است که با همدلی نمایندگان عضو این فراکسیون مسایل مربوط به پیشرفت و توسعه جنوب کشور را پیگیری می کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi