جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هشدار سفت و سخت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ریال به ریال اعتبارات

به گزارش کرونا از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های نیمه تمام زیادی در مناطق مختلف دارد و نقطه ای در استان نیست که چنین پروژه های زخمی و نیمه تمام در آن نباشد. بنابراین برگشت هرگونه اعتباری از این استان به مثابه ظلمی بزرگ به کهگیلویه و بویراحمد و مردم آن است چرا که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

هشدار سفت و سخت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ریال به ریال اعتبارات

به گزارش کرونا از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های نیمه تمام زیادی در مناطق مختلف دارد و نقطه ای در استان نیست که چنین پروژه های زخمی و نیمه تمام در آن نباشد.

بنابراین برگشت هرگونه اعتباری از این استان به مثابه ظلمی بزرگ به کهگیلویه و بویراحمد و مردم آن است چرا که مردم برای پروژه های مختلف سال‌های سال چشم انتظاری کرده اند.

همچنین برخی نواقص و کمبودها در حوزه های مختلف در استان وجود دارد که نبود آنها در کهگیلویه و بویراحمد به شدت احساس می شود همانند آن چه که در حوزه ورزشی و فرهنگی و در سایر زیرساخت ها در استان مشاده می شود و نه تنها مدیران حق ندارند که بودجه ای را برگشت دهند بلکه می بایست به دنبال جذب بودجه ها و اعتبارات بیشتر از جمله در زمینه اخذ اعتبارات ملی باشند.

در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان به همه دستگاه ها و مدیران حاضر در نشست هشدار آخر را داد که ریال به ریال اعتبارات باید جذب شده و حق برگشت در اعتبارات وجود ندارد.

سید علی احمدزاده که مشکلات استان را از جمله در حوزه های زیرساختی به خوبی می‌بیند به مدیران خود چنین گفت که استانی هستیم با وضعیت خاص، استانی که نباید اعتبارات در آن برگردد و از این بابت هیچ عذری از مدیران پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi