جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رتبه اول نهاد نماز جمعه بهمئی در طرح اعتلای فرهنگی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در جمع اعضای ستاد نماز جمعه و فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی با اشاره به طرح اعتلای فرهنگی گفت: حجت‌الاسلام حاج علی اکبری یک برنامه ریزی زیبا و دقیق را ترسیم کردند. حجت الاسلام عبودی در ادامه گفت: واقعٲ چارچوب خاصی نداشتیم اما در سیاست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

رتبه اول نهاد نماز جمعه بهمئی در طرح اعتلای فرهنگی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در جمع اعضای ستاد نماز جمعه و فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهمئی با اشاره به طرح اعتلای فرهنگی گفت: حجت‌الاسلام حاج علی اکبری یک برنامه ریزی زیبا و دقیق را ترسیم کردند.

حجت الاسلام عبودی در ادامه گفت: واقعٲ چارچوب خاصی نداشتیم اما در سیاست های جدید به یک چارچوب رسیدیم و در طرح اعتلای فرهنگی و در سال دوم آن ۴ محور اساسی داریم.

وی ادامه داد: یکی حول محور شورای فرهنگ عمومی بوده و دیگری بحث مسجد و بخش سوم کودک و نوجوان و چهارمین هم جبهه فرهنگی است.

این مسئول افزود: در این طرح راجع به آنها اهداف را مشخص و از آن اهداف گام‌ها و برنامه‌ها را طراحی می‌کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بریواحمد گفت: مشخص می‌کنیم که این برنامه ها با کمک چه کسانی به خصوص توسط چه مسئولانی باید اجرا شود چه دستگاه‌ها چه اشخاص حقیقی و چه تشکل‌هایی وظیفه دارند و سپس تا پایان سال باید گزارش تحقق اهداف را در سیستم و سامانه مربوطه ثبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: شورای سیاست‌گذاری پایگاه‌های نماز جمعه را در سطح کشور دقیق و سریع رصد می‌کند و چنانچه کسی در جایی به برنامه عمل نکرده در آنجا باید با دلیل توضیح دهد.

وی ادامه داد: شهرستان بهمئی و خصوصا شخص امام جمعه در بحث طرح اعتلای فرهنگی و برنامه ریزی فرهنگی رتبه اول استان را کسب کرده که با فرماندهی امام جمعه شهرستان بهمئی حجت الاسلام افروغی که شخص فاضل، برنامه ریز و زحمت کشی است این امر محقق شده و ستاد نماز جمعه و هیئت‌ها و روحانیت همگی در این راستا متقبل زحمت شده‌‌اند.

انتقال 1700 «سگ‌بلاصاحب» به آرادکوه/ نیاز روزانه سگ‌ها به حدود 2 تن غذا
دنبال کنید

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بریواحمد گفت: تحقق این امر توسط شهرستان دور افتاده و محرومی مثل بهمئی بدون امکانات اولیه الگویی برای سایر شهرستان‌ها خواهد بود و باید از مسئولان این شهرستان در دستگاه اجرایی و قضایی و نیروی انتظامی و سپاه نیز ویژه قدردانی کنیم.

وی یادآور شد: امیداوریم در سال جدید با همدلی، هم اندیشی و وحدت در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و رفع مشکلات و موانع بخصوص تحقق شعار سال گام برداریم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi