شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی کبودرآهنگ صادر شد/ دستور وزیر بهداشت برای تامین تجهیزات بیمارستان شهرستان بهار

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: تلاش هایی صورت گرفت تا اینکه مجوز ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهرستان کبودرآهنگ صادر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72389
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

مجوز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی کبودرآهنگ صادر شد/ دستور وزیر بهداشت برای تامین تجهیزات بیمارستان شهرستان بهار

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: شهرستان کبودرآهنگ یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی دارد که به ۷۷ تختخواب ارتقا یافت و در حقیقت پاسخگوی جمعیت این شهرستان نیست.

وی افزود: بیمارستان این شهرستان اورژانس مناسبی ندارد و همچنین خانه های بهداشت هم با حداقل امکانات هستند ضمنا باید گفته شود که شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ انبار دارویی مناسبی هم ندارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار کرد: درمانگاه شهر مهاجران نیز با حداقل ساعت کاری فعالیت می کند که پیگیری هایی انجام شده تا این درمانگاه به شبانه روزی ارتقا پیدا کند و البته دستور لازم در این رابطه داده شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: بیمارستان شهرستان بهار نیز سی تی اسکن، دستگاه لاپراسکوپی و تجهیزات آزمایشگاهی ندارد لذا تلاش هایی صورت گرفت تا این امکانات تامین شود که در همین راستا نیز دستورات لازم از سوی وزیر بهداشت داده شده است.

توسلی عنوان کرد: مجوز ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی کبودرآهنگ صادر شده و اعتبار آن نیز در بودجه ۱۴۰۱ گنجانده شده است و باید ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه اخذ شود.

وی بیان کرد: با تلاش های انجام شده ۲ میلیارد تومان برای تجهیزات درمانگاه کبودرآهنگ و همچنین ۷ میلیارد تومان نیز برای ساخت اورژانس بیمارستان کبودرآهنگ اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مجوز هنرستان بهیاری از وزیر بهداشت و همچنین وزیر آموزش و پرورش اخذ شد و مقرر شد در مهرماه سال جاری دانش آموزان در این رشته شروع به تحصیل کنند.

بررسی امکان سنجی احداث فضای ورزشی در هنرستان صدیقی مراغه
دنبال کنید

توسلی گفت: مجوز درمانگاه تامین اجتماعی کبودرآهنگ نیز اخذ گردید و زمین آن هم مشخص شد و کلنگ آن هم امسال به زمین زده می شود؛ ضمن اینکه تعهد داده شد درمانگاه تامین اجتماعی بهار  تا اردبیهشت ماه سال جاری تکمیل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi