جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بستری بودن ۲۱۷ بیمار کرونایی در مازندران/ چهارمین روز بدون فوتی در استان

به گزارش کرونا از مازندران، روزهای پایانی بیست و ششمین ماه از شیوع ویروس کرونا با روند کاهشی موارد ابتلا سپری می‌شود اما تکرار روزهای بدون فوتی کرونایی نگرانی‌ها را کمتر کرده است. طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72365
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

بستری بودن ۲۱۷ بیمار کرونایی در مازندران/ چهارمین روز بدون فوتی در استان

به گزارش کرونا از مازندران، روزهای پایانی بیست و ششمین ماه از شیوع ویروس کرونا با روند کاهشی موارد ابتلا سپری می‌شود اما تکرار روزهای بدون فوتی کرونایی نگرانی‌ها را کمتر کرده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت تعداد ۳۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۱۵۷ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری که از این تعداد ۴۶ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر  ۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند که در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جدید بستری و ۳ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۱۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۱۷ نفر رسید که از این تعداد ۶۵ بیمار بدحال هستند.

به گزارش فارس، در شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی بر اثر کرونا در مازندران گزارش نشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi