جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

درخواست امام جمعه قلعه‌رئیسی بعد از قهرمانی تیم اتحاد/صلواتی: آقای استاندار جوانان قلعه‌رئیسی ر دریابید

به گزارش کرونا از چاروسا، پس از قهرمانی تیم اتحاد قلعه رئیسی در مسابقات لیگ برتر استان کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه قلعه رئیسی در پیامی این قهرمانی را تبریک و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد. در این پیام آمده است: بدین وسیله قهرمانی تیم فوتبال اتحاد چاروسا را به مردم عزیز و ورزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72192
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

درخواست امام جمعه قلعه‌رئیسی بعد از قهرمانی تیم اتحاد/صلواتی: آقای استاندار جوانان قلعه‌رئیسی ر دریابید

به گزارش کرونا از چاروسا، پس از قهرمانی تیم اتحاد قلعه رئیسی در مسابقات لیگ برتر استان کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه قلعه رئیسی در پیامی این قهرمانی را تبریک و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

در این پیام آمده است: بدین وسیله قهرمانی تیم فوتبال اتحاد چاروسا را به مردم عزیز و ورزش دوست چاروسا، ورزشکاران، کادر فنی، مسئولان و کادر پشتیبانی این تیم تبریک عرض می‌کنم و امید دارم این پیروزی‌ها ادامه پیدا کند.

این پیروزی نشان از لیاقت و استعداد جوانان ورزشکار چاروسا و شهر قلعه رئیسی دارد که در طول دوران گذشته جوانان این بخش بدون ورزشگاه و با دست خالی توانستند به موفقیت های بالایی دست یابند که جای تقدیر دارد و بدین جهت بر تمامی مسئولان استانی لازم است که حمایت‌های همه جانبه به ویژه مالی از ورزش استان، شهرستان و بخش داشته باشند.

امیدواریم مسئولان استان به خصوص استاندار و مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان به موضوع مشکلات ورزشی این بخش پایان دهند و مشکل جوانان این منطقه که تیم اتحاد چاروسا نمونه از استعداد جوانان این منطقه است برطرف کنند تا شاهد رشد و پیشرفت ورزشی این منطقه باشیم.

مجدداً این پیروزی را به همگان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه ورزشکاران عزیز به خصوص تیم اتحاد چاروسا را از خداوند متعال خواستارم.

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi