سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ برای اولین بار در ارزوئیه

نماینده مردم ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای اولین بار در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72183
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ برای اولین بار در ارزوئیه

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،صمدالله محمدی، در دیداری صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: عدم برگزاری کنکور سراسری در  شهرستان ارزوئیه،  یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین در این شهرستان بود که داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در آزمون سراسری با صرف هزینه زیاد، طی مسافت طولانی بیش از ١٠٠ کیلومتری و استرس دیر رسیدن به آزمون، به شهرستان همجوار، شهر بافت بروند. 

نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش و موافقت سازمان سنجش و آموزش کشور، برای اولین سال شاهد برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ در شهرستان‌ها ی ارزوئیه خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم از قبیل امکانات رفاهی و سرمایشی برای برگزاری کنکور در این شهرها تدارک دیده شده و انجام خواهد شد.

محمدی اظهار کرد: پراکندگی مناطق مختلف و فاصله زیاد مناطق این شهرستان با مرکز شهرستان بافت، در هنگام برگزاری کنکور، هزینه و استرس فراوانی را برای دانش آموزان کنکوری همراه داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ برای اولین بار در شهرستان ارزوئیه خبر داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi