پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شزکت های دانش بنیان اصفهان نیازهای فناورانه صنعت اصفهان را برطرف کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تلاش کردیم مجموعه های دانش بنیان اصفهان نیازهای فناورانه صنعت اصفهان را برطرف کنند؛ ضمن اینکه اداره کل امور مالیات هم بایستی با واحدهای تولیدی تعامل خوبی داشته باشد که از بابت دچار مشکل نشوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72144
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

شزکت های دانش بنیان اصفهان نیازهای فناورانه صنعت اصفهان را برطرف کنند

مهدی ظغیانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت اصفهان اشاره کرد و گفت: بخش صنعت اصفهان توسعه یافته است، اما در حال حاضر رکورد بر صنایع حاکم شده است و در حقیقت از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.

وی افزود: وقتی در صنعت رکود حاکم شود واحدهای تولیدی نمی توانند کالاها و محصولات خود را به فروش رسانند که همین موضوع مشکلاتی را برای کارخانه داران ایجاد می کند و باید گفته شود تعادل مالی و منابع مالی مهم ترین مسئله مورد نیاز صنایع اصفهان است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: صنعت در استان اصفهان گسترده است و لذا نظام بانکی باید مجاب شود تا نیازهای نقدینگی واحدهای تولیدی را برطرف کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: در سال گذشته تسهیلاتی به واحدهای تولیدی حوزه انتخابیه داده شد که یک اتفاق بسیار خوبی بود و بخشی از مشکلات صنایع برطرف گردید اما به کلی رفع نشد.

طغیانی بیان کرد: تلاش کردیم مجموعه های دانش بنیان اصفهان نیازهای فناورانه صنعت اصفهان را برطرف کنند؛ ضمن اینکه اداره کل امور مالیات هم بایستی با واحدهای تولیدی تعامل خوبی داشته باشد که از بابت دچار مشکل نشوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi