جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری برای حل مشکل کشاورزان و دامداران پاکدشت/ پروژه کمربندی پاکدشت در حال اجرا است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: تلاش هایی انجام شد تا اینکه کشاورزان و دامداران حوزه انتخابیه از سوی وزارت جهاد کشاورزی مورد حمایت قرار گیرند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72017
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری برای حل مشکل کشاورزان و دامداران پاکدشت/ پروژه کمربندی پاکدشت در حال اجرا است

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: جلسات و پیگیری های زیادی برای حل مشکل  پروژه کمربندی ملی پاکدشت صورت گرفته است که در حال حاضر نیز مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: مقرر شده طی هفته آتی مسئولان قرارگاه خاتم با مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان جلسه ای برگزار کنند تا کار اجرایی این پروژه تسریع پیدا کند لذا امیدوار هستیم تا تیرماه سال جاری ۱۰ کیلومتر از مسیر زیربار ترافیکی رود که با این اتفاق تا حدودی مشکل حل خواهد شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس عنوان کرد: وضعیت آب شرب و کشاورزی شهرستان پاکدشت و شهرهای توابع نیز پایدار نیست که مسئولان مربوطه بایستی توجه ویژه ای در تامین آب شرب حوزه انتخابیه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: اقدامات مناسبی هم برای حمایت از کشاورزان و دامداران حوزه انتخابیه صورت گرفته که امیدوارم در این مسیر نیز وزارت جهاد کشاورزی همراهی کنند تا مشکلات این عزیزان مرتفع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi