یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ تسهیلات برای حل مشکل گلخانه داران حوزه انتخابیه/ تامین نهاده های دامی یارانه ای برای کشاورزان رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده تسهیلات برای حل مشکل گلخانه داران حوزه انتخابیه اخذ و پرداخت گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71958
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اخذ تسهیلات برای حل مشکل گلخانه داران حوزه انتخابیه/ تامین نهاده های دامی یارانه ای برای کشاورزان رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: ۱۲ هکتار از اراضی کشاوری حوزه انتخابیه که با میراث فرهنگی مشکلاتی داشتند با پیگیری هایی که انجام شد این موضوع حل گردید.

وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه برای گلخانه ها از طریق تبصره ۱۸ اخذ کردم تا مشکلات گلخانه دارن مرتفع شود؛ ضمن اینکه زهکشی اراضی کشاورزی رامشیر را در دستور کار داشتم که چنین موضوعی هم انجام گرفت.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای کشاورزان شهرستان های رامهرمز و رامشیر بیش از ۱۰۰ تراکتور اخذ و تحویل این عزیزان داده شد ضمنا ۳۷ میلیارد تومان هم اعتبار برای توسعه کشاورزی رامشیر در نظر گرفته شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: ۱۵۰۰ تن جو، سبوس و کنسانتره یارانه ای به کشاورزان رامشیری اختصاص پیدا کرد همچنین انتقال آب طرح برکت که ۲۵۰ هکتار اراضی از دیم به آبی تغییر یافتند.

متینیان اظهار کرد: در شهرستان رامهر بیش از ۸۶۰۰ تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع شد و همچنین ۱۲ هکتار اراضی پروانه تاسیس گلخانه گرفتند در ضمن ۲۲۰۰ تن نهادهای دامی اعم از جو، ذرت سویا و کنسانتره به کشاورزان رامهرمزی اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکل کشاورزان عزیز حوزه انتخابیه مرتفع شود تا نگرانی در این زمینه نداشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi