پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف بیش از 8700 مترمربع اراضی ملی در کردستان

حجت‌الاسلام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه ۸ هزار و ۷۳۰ متر مربع از اراضی ملی در تعطیلات نوروزی امسال رفع تصرف شد، اظهار کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده بیش از ۳۹ میلیارد ریال است. وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان کردستان در ایام تعطیلات نوروز امسال با تعیین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71949
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

رفع تصرف بیش از 8700 مترمربع اراضی ملی در کردستان

حجت‌الاسلام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه ۸ هزار و ۷۳۰ متر مربع از اراضی ملی در تعطیلات نوروزی امسال رفع تصرف شد، اظهار کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده بیش از ۳۹ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان کردستان در ایام تعطیلات نوروز امسال با تعیین کشیک ویژه و نظارت مستمر و دقیق ، مقابله با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان را با جدیت پیگیری نموده است. 

رئیس.کل دادگستری استان کردستان افزود: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱، در شهرستان‌های سنندج و سقز با متصرفان اراضی ملی برخورد قاطع صورت گرفت و ۸ هزار و ۷۳۰ مترمربع از این اراضی به بیت.المال بازگشت که ارزش ریالی این اراضی بیش از ۳۹ میلیارد ریال بوده است. 

وی مکان بروز این تصرفات را در حوزه سنندج در روستاهای آساوله و دولت آباد و روبروی بهشت محمدی و در حوزه سقز در خیابان استاد شیرازی ذکر کرد و افزود: عوامل این تصرفات غیرمجاز در ایام نوروز قصد اقدام به ساخت وساز غیرمجاز در این مکانها را داشتند که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی و با همکاری یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از تصرفات آنها جلوگیری شد. 

حجت.الاسلام حسینی با تاکید بر رعایت قانون و حقوق مردم بیان داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال با تمام توان خود از حقوق بیت‌المال دفاع می‌کند و درضمن اقدامات این شورا باید به گونه‌ای صورت پذیرد که منجر به تضییع حقوق یا اموال مردم نشود.

انتهای پیام/۲۳۳/۷۱

استاندار: توازن منطقه ای در برنامه ششم توسعه با رویکرد تمرکز زدایی همراه با افزایش منابع و تفویض اختیارات
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi