پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

محرومیت‌های فراوان در کنار ظرفیت‌های استان بوشهر پذیرفتنی نیست

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، گفت: ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد بی نظیر است ولی در کنار همه داشته‌ها ما محرومیت‌های زیادی داریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

محرومیت‌های فراوان در کنار ظرفیت‌های استان بوشهر پذیرفتنی نیست

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست با مسئولان بوشهر اظهار داشت: در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی فعالیت‌ها باید عالمانه و دانش بنیان، جهادی و ایثارگرانه باشد.

 نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم  در  مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این استان با این همه فرصت و موهبت الهی طبیعتاً در عرصه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال هیچ چیزی کم ندارد، باید با مدیریت جهادی، کار کارشناسی دقیق و توجه به آمایش سرزمین و تولید دانش بنیان برای استفاده از این ظرفیت‌ها کمر همت ببندیم.

وی افزود: رهبر حکیم و فرزانه ما هر سال به تناسب شرایط و با مطالعات دقیق و کارشناسی عنوانی را برای سال انتخاب می‌کنند، ما به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام اسلامی وظیفه داریم که وقتی ولی امر، مسیری را برای ما ترسیم می‌کنند مو به مو به این منویات عمل کنیم و نگذاریم دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند، این تکلیف دینی ماست.

جمیری ادامه داد: همانطور که معظم له فرمودند شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند، باید یک اقدام عملی انجام شود که نتایج آن برای مردم ملموس باشد.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی و جهادی دولت جدید و هماهنگی قوای سه گانه که یکی از ضرورت‌های نظام دینی است، وظیفه مضاعفی بر دوش همه مسئولین و مدیران شهرستانی، استانی و کشوری است که بیش از گذشته از فرصت‌ها استفاده کنند و تحقق بخش منویات مقام معظم رهبری باشند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر که استانی ولایی است و به تعبیر نماینده محترم ولی فقیه در استان، جان ما همواره در کف دستمان آماده تقدیم برای دفاع از ولایت و نظام اسلامی است، وظیفه سنگین‌تری داریم.

عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های یزد دیده شود
دنبال کنید

وی افزود: همه ما باید افتخار کنیم که در سایه نظام دینی مسئولیتی برعهده ما گذاشته شده است، ولی این مسئولیت گذرا است و در این دوره گذرا باید خدمتی در شأن و منزلت مردم و این نظام مقدس انجام دهیم.

جمیری گفت: استان ما نسبت به استان‌های دیگر تفاوت بسیار شاخص و فاحشی دارد، ظرفیت‌هایی در این استان وجود دارد بی نظیر است ولی در کنار همه داشته‌ها ما محرومیت‌های زیادی داریم و برای مردم سوال است که در کنار این داشته‌ها چرا باید محرومیت وجود داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi