سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های یزد دیده شود

نماینده مردم یزد در مجلس با تاکید بر عدالت در توزیع امکانات در تمام شهرستان های استان گفت: نباید به نابرابری در جامعه دامن زد و عدالت ورزشی باید در همه شهرستانهای استان به صورت یکپارچه دیده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102435
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

عدالت ورزشی باید در تمام شهرستان های یزد دیده شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد صالح جوکار اظهار کرد: ۲ بخش مهم ورزش و جوانان در قالب یک وزارتخانه قرار گرفته که مکمل یکدیگر هستند. اگر بتوانیم مردم را جهت شرکت در فعالیت های ورزشی بسیج کنیم، قدر مسلم سبب نشاط و شادابی بالاتر جامعه می شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه فعال کردن مجموعه ورزش استان یکی از راهبردهای اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان باید باشد، اظهار داشت: یکی از موارد بسیار مهمی که باید در دستور کار اداره کل قرار گیرد، تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی در سطح استان بویژه ورزشگاه بزرگ یزد است که سالیان متمادی بصورت ناتمام باقی مانده است.

جوکار با اشاره به اینکه هیات های ورزشی استان یزد باید فعال تر از گذشته باشند، افزود: ما در استان باید به گونه ای عمل کنیم تا هیات های ورزشی پویاتر و فعال تر از گذشته بوده و در این زمینه انگیزه داشته باشند و حمایت های لازم نیز از این هیئت ها صورت پذیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به حمایت از ورزشکاران استان یزد جهت اعزام به مسابقات بین المللی اشاره کرد و گفت: این حمایت تفاوتی بین ورزش های تیمی و فردی نیست زیرا در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران استان جهت اعزام به مسابقات با مشکلات مالی بسیار زیادی مواجه هستند که مسئولان ورزشی استان باید در این خصوص چاره اندیشی کند تا ورزشکار با دغدغه کمتر به مسابقات اعزام شود.

نفت در بوشهر، پلی کلینیک تخصصی درمانی می سازد
دنبال کنید

جوکار با تاکید بر عدالت در توزیع امکانات در تمام شهرستان های استان یزد افزود: نباید به نابرابری در جامعه دامن زد و عدالت ورزشی باید در همه شهرستانهای استان به صورت یکپارچه دیده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi