جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده از نیروهای متخصص منجر به کارآمدسازی سازمان می‌شود

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در  مجلس،گفت: استفاده از نیروهای متخصص منجر به کارآمدسازی سازمان می‌شود و سازمان امور اداری و استخدامی کشور باید کمک کند تا موانع استخدام برداشته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71860
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

استفاده از نیروهای متخصص منجر به کارآمدسازی سازمان می‌شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سارا فلاحی در جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت مردم در استان ایلام با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در دستگاههای اجرایی کشور، اظهارکرد: عده‌ای فکر می‌کنند کوچک سازی بدنه دولت به معنای حذف متخصص‌ها است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  ما در همه مراکز نیازمند نیروی متخصص هستیم. سرعت تحولات در جهان بسیار بالاست. استفاده از نیروهای متخصص منجر به کارآمدسازی سازمان می‌شود و سازمان امور اداری و استخدامی کشور باید کمک کند تا موانع استخدام برداشته شود تا دستگاه‌های اجرائی از نیروهای توانمند و متخصص بیشتر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مدیران استانی باید مطالبه گر باشند، قدرت جذب اعتبار داشته باشند و ارتباط بین دستگاهی خود را حفظ و تقویت کنند. 

فلاحی به مشاغل خرد و خانگی اشاره کرد و ادامه داد: لازم است جوانان و جویندگان کار را به سمت مشاغل غیر دولتی هدایت کنیم و از زمان پرداخت تسهیلات و شروع کار تا زمان تولید و بهره برداری بر فعالیت آنان نظارت شود تا به نفع مردم و اشتغال کشور منجر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این همه ثروت با این تعداد تحت  پوشش نهادهای حمایتی همخوانی ندارد، سیاستها را عوض کنیم و به سمت توانمند سازی حرکت کنیم و بهترین مکان برای توانمندسازی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

فلاحی در ادامه گفت: جامعه هدف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جامعه وسیع و پر آسیبی می باشد و نیازمند خدمت و توجه بیشتری می باشند. فرصت خدمتگزاری به این قشر از جامعه را نباید از دست داد.

دستور وزیر بهداشت برای اختصاص اعتبارات به پروژه بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان
دنبال کنید

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و با یادآوری مسئله مهم مدیریت اقتصاد و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کشور، آمادگی خود را برای همراهی  و پیگیری خواسته های مدیران و دستگاههای استان در ستاد وزارتخانه اعلام کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi