شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گام مهم برای مبارزه با زمین‌خواری در کهگیلویه و بویراحمد/ اراضی کشاورزی شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان بر شناسنامه‌دار کردن اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: شناسنامه‌دار کردن اراضی در استانی که ۹۰ درصد منابع ملی و طبیعی است کار پسندیده است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شناسنامه‌دار کردن اراضی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

گام مهم برای مبارزه با زمین‌خواری در کهگیلویه و بویراحمد/ اراضی کشاورزی شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان بر شناسنامه‌دار کردن اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: شناسنامه‌دار کردن اراضی در استانی که ۹۰ درصد منابع ملی و طبیعی است کار پسندیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شناسنامه‌دار کردن اراضی کشاورزی شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مدنظر باشد، گفت: شناسنامه دار شدن اراضی کشاورزی گام مهمی برای مبارزه با زمین‌خواری است.

وی با بیان اینکه مدیران این طرح ملی را جدی بگیرند، گفت: مدیران مربوطه در حوزه جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک و مدیرکل حوزه روستایی استانداری از طریق رسانه ملی اهمیت این طرح را به سمع مردم برسانند.

این مسئول با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه گفت: دستورالعمل شناسنامه‌دار شدن اراضی کشاورزی تهیه و در اختیار فرمانداران و بخشداران و اعضای شورای روستا قرار گیرد.

حاجی‌زاده با اشاره به زمین‌خواری در اراضی ملی به شیوه‌های مختلف گفت: زمین‌خواران به بهانه ایجاد طرح زمین را می‌گیرند بعد از سال‌ها مشخص می‌شود که طرحی ایجاد نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تشکیل کمیته مبارزه با زمین‌خواری تاکید و خاطرنشان کرد: جلسات مبارزه با زمین‌خواری به صورت مرتبط در استان و شهرستان‌ها برگزار و با زمین‌خواران برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi