دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حل مشکلات روستاییان راهبردی اساسی است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در نشست بررسی مشکلات روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار گفت: حل مشکلات روستاییان راهبردی اساسی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71714
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

حل مشکلات روستاییان راهبردی اساسی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، فتح اله توسلی نماینده مردم  بهار و کبودراهنگ و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم و تلاش برای رضایتمندی آنان  گفت: حل مشکلات اولیه و اساسی روستائیان اولویت مهم مسئولان است و در این راستا هیچ مسئول و مدیری نباید سهل انگاری و کوتاهی کند.

وی افزود: بدون تردید اگر مشکلات روستاها حل و فصل شود تولید و اشتغال رونق می یابد و مشکلات شهرها بویژه حاشیه ها کمتر می شود و زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم وانگیزه بین مردم برای ماندگاری در روستا افزایش می یابد.

توسلی بیان کرد: مهمترین مشکلات مردم در روستا در حوزه تامین آب شرب ،کمبود فضاهای ورزشی و آموزشی راه روستایی است که با تمام توان و  تلاش در سطح استان و ملی پیگیر حل آنها هستیم و نتیجه را به مردم خواهم رساند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi