سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری لایروبی چاه‌ها و وضعیت نامناسب اینترنت روستا سنگ آباد شهرستان کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در دیدار با اهالی روستای سنگ آباد شهرستان کوثر از پیگیری لایروبی چاه‌ها و وضعیت نامناسب اینترنت این روستا خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71671
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیگیری لایروبی چاه‌ها و وضعیت نامناسب اینترنت روستا سنگ آباد شهرستان کوثر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ سیدغنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی باتفاق امام جمعه  ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوثر با اهالی روستای سنگ آباد دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار مباحث مختلفی مطرح شد که اهم مباحث مطروحه درخواست اهالی روستا سنگ آباد در خصوص اتمام طرح هادی و تشکر از بابت آسفالت هشت هزار متر مربع معابر داخل روستا در سال گذشته بود و همچنین درخواست پیگیری زیر گذر در مسیر راه آهن جهت عبور و مرور اداوت کشاورزی و احشام در این دیدار مطرح شد.

وی افزود: اهالی روستا در خصوص پل ورودی روستا که سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید،رضایت داشتند و همچنین درخواست پیگیری محیط زیست برای استفاده کارخانه شن وماسه از فیلتر استاندارد که متاسفانه گرد و غبار به باغات منطقه آسیب می‌زند نیز مطرح شد.

نظری خانقاه ادامه داد: در این دیدار همچنین پیگیری لایروبی چاه‌های روستا و درخواست پیگیری وضعیت نامناسب اینترنت روستا نیز مطرح شد، البته مشکلات دیگری نیز بررسی شد و مقرر گردید در حدامکان و مقدورات نسبت به حل مشکلات اقدام مقتضی صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi