جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فارس من| افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت کرونا ، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه  از گرانی اینترنت ADSL انتقاد کرده اند. خدری سردبیر این سوژه از بندرعباس که کاربر سرویس شرکت شاتل است، درباره این مطالبه به خبرنگار فارس گفت: سرویسی که تا ماه پیش ۱۰۲ هزار تومان خریداری می‌کردم در صورت حساب جدید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71614
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

فارس من| افزایش دقیقه نودی قیمت اینترنت

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت کرونا ، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه  از گرانی اینترنت ADSL انتقاد کرده اند.

خدری سردبیر این سوژه از بندرعباس که کاربر سرویس شرکت شاتل است، درباره این مطالبه به خبرنگار فارس گفت: سرویسی که تا ماه پیش ۱۰۲ هزار تومان خریداری می‌کردم در صورت حساب جدید ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. 

وی گفت: متأسفانه شرکت شاتل قیمت اینترنت را افزایش داده است و پس از مواجهه با این افزایش قیمت با شرکت شاتل تماس گرفتم و شرکت اعلام کرد که مجوز افزایش قیمت اینترنت را داشته است.

خدری ادامه داد: بعد موضوع را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم پیگیری کردم و با سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تماس گرفتم. آنها اعلام کردند که افزایش قیمت مجاز بوده است و شرکت از ابتدای سال مجوز ۳۰ درصد افزایش قیمت را داشته است که این افزایش قیمت را به تدریج اعمال کرده است. 

به گفته سردبیر این سوژه، توضیح شرکت برای افزایش قیمت این بود که کیفیت سرویس بهتر شده است و دیگر قطعی ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه آن طور که در خبرها آمده در سال آینده هم قیمت اینترنت افزایش خواهد یافت این گرانی آخر سال، قیمت اینترنت را به طور محسوس گران خواهد کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi