جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب سهمیه ۲۵ میلیون متر مکعبی آب از سد طالقان

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس،گفت: با پیگیری‌ها از وزارت نیرو مشکل آب شهرستان نظرآباد در حال رفع شدن است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71594
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

جذب سهمیه ۲۵ میلیون متر مکعبی آب از سد طالقان

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،علی حدادی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی مخزن، تامین آب شهرستان نظرآباد که در حال عملیاتی شدن است و پیمانکار مربوطه انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی شهرستان نظرآباد شامل احداث یک مخزن به ظرفیت پنج هزار متر مکعب و یک خط انتقال آب به طول ۸ کیلومتر که خط انتقال توسط آب منطقه‌ای استان پیگری شده و در حال انجام است و مرحله بعد ساخت مخزن که با پیگری‌های جدی که انجام داده‌ام، قول عملیاتی شدن آن در شهریور ۱۴۰۱ از مدیرکل آبفای استان گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با تاکید بر اولویت تامین مطالبات مردمی حوزه انتخابیه، اظهار داشت: یکی از قول‌هایی که در ایام انتخابات مجلس خدمت مردم شریف نظرآباد دادیم پیگیری رفع مشکل کم آبی و اجرای عملیات آبرسانی به شهرستان نظرآباد بود که بحمدالله محقق شد.

وی ادامه داد: در این زمینه چند تذکر در صحن مجلس و همچنین چند تذکر کتبی و چندین جلسه مفصل با وزیر و مدیران وزارت نیرو در دولت دوازدهم و سیزدهم داشتم و بر همین اساس از وزارت نیرو مجوز انتقال ۲۵ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد گرفته شد.

حدادی با بیان اینکه سطح آب در شهرستان نظرآباد به دلایل مختلف افت داشته است، افزود: کمبود منابع آبی در این شهرستان یکی از مشکلات اساسی و دغدغه بسیاری از شهروندان و مطالبه مردم عزیز این شهرستان است.

وی در نشست با مدیرکل آبفای استان گزارشی از اخرین وضعیت پیشروی پروژه دریافت نمود و با تکید بر سرعت بخشی به انتقال آب گفت: مردم شهرستان نظرآباد با مشکل جدی کمبود و قطعی آب شرب مواجه هستند و باید هرچه سریع تر به صورت جهادی پروژه عملیاتی شود.

ترک‌های تیمچه صباغ کاشان بر پیکر میراث کهن/ میراث فرهنگی: پول نداریم
دنبال کنید

 نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در پایان با اشاره به خبر خوش انتقال آب به شهرستان نظرآباد افزود: انتقال آب و عملیات اجرایی آن ضمن رفع مشکل کم آبی مردم عزیز نظرآباد و تامین آب تا پنجاه سال آینده، تنش آبی در نظرآباد را نیز مرتفع خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi