جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شریان توسعه بدون اعتبار و بودجه امکان‌پذیر نیست

نماینده مردم سنندج کامیاران و دیواندره در مجلس گفت: شریان توسعه در هر جایی در گرو اعتبار و بودجه است و هر اندازه بودجه ها در این مسیر هزینه شود مسیر توسعه هموارتر می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71578
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

شریان توسعه بدون اعتبار و بودجه امکان‌پذیر نیست

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،سید مهدی فرشادان در اولین شورای اداری کردستان در سال جاری از افزایش اعتبارات عمرانی در کردستان خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات عمرانی استان کردستان در سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان بود که در سال جاری این رقم به ۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد رسیده است.

نماینده مردم سنندج کامیاران و دیواندره در مجلس  شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که توسعه بدون بودجه امکان‌پذیر نیست،عنوان کرد: بیش از دو ماه است که موضوع بودجه در صحن مجلس مورد بحث قرار گرفت و تلاش شد بودجه استان کردستان در کشور سهم قابل توجهی داشته باشد.

وی بیان کرد: بودجه عمرانی استان کردستان در سال ۹۹ حدود ۹۲۲ میلیارد تومان بود و برای اولین بار از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی با تلاش و کوشش رئیس مجلس یک هزار میلیارد تومان به بودجه عمرانی استان اضافه شد.

فرشادان در ادامه سخنان خود یادآور شد: بودجه عمرانی کردستان درسال جاری افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

وی بر جهش و تبعیض مثبت برای استان کردستان در زمینه اختصاص اعتبارات توسعه‌ای تاکید کرد و افزود: آن زمانی که سایر استان‌های کشور در حال توسعه بودند، کردستان در صف جنگ مقابله با دشمنان بود و اکنون نیازمند توجه جدی است.

فرشادان با اشاره به معضل آب شرب سنندج گفت: رفع مشکل آب شرب سنندج یکی از اولویت‌های کاری است که امسال هم اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان برای این موضوع تخصیص یافته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi