یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

صدور اخطار و اخذ تعهد از ۷۸۰ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ،رئیس پلییس نظارت بر اماکن عمومی پاپتخت از تشدید طرح بازدید از صنوف پایتخت در ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت: در راستای اجرای طرح مشترک معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ و پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت، در ۴۸ ساعت گذشته از پنج هزار و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

صدور اخطار و اخذ تعهد از ۷۸۰ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ،رئیس پلییس نظارت بر اماکن عمومی پاپتخت از تشدید طرح بازدید از صنوف پایتخت در ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت: در راستای اجرای طرح مشترک معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ و پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت، در ۴۸ ساعت گذشته از پنج هزار و ۱۷۹ واحد صنفی بازدید شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، به متصدیان ۷۳۷ واحد صنفی متخلف شامل رستوران ها، قهوه خانه ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و اغذیه فروشی ها به علت عدم رعایت موازین شرعی و همچنین عدم رعایت قوانین و مقررات در ماه مبارک رمضان اخطار داده شد.

مرادی تصریح کرد: در طرح مذکور از متصدیان ۴۷ واحد صنفی به علت عدم رعایت موازین شرعی و شئونات اسلامی در این ماه تعهد گرفته شد.

رئیس پلیس‌نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرائم، موضوع را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi