پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زاهدان تا سراوان بهترین نقاط جهت احداث نیروگاه خورشیدی

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: زاهدان تا سراوان بهترین نقاط جهت احداث نیروگاه خورشیدی است، سرمایه گذارانی هم ورود کرده‌اند اما تاکنون اقدامی جهت اجرای عملیات صورت نگرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

زاهدان تا سراوان بهترین نقاط جهت احداث نیروگاه خورشیدی

به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت،اسماعیل حسین زهی درباره احداث نیروگاه خورشیدی زاهدان تا سراوان،گفت: زاهدان تا سراوان بهترین نقاط جهت احداث نیروگاه خورشیدی است.

 نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع تامین آب در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اخیرا قانون انتقال آب از دریای عمان تصویب و ابلاغ شد اما این پروژه زمانبر است.

عضو مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان درمجلس تاکید کرد: باید اعتباراتی در نظر گرفته و نسبت به تامین آب و جاده و راه در استان اقدام شود .

حسین زهی با ابراز امیدواری از اینکه دولت نسبت به محرومیت‌ زدایی اقداماتی صورت دهد،گفت: اخیرا قراردادهایی با قرارگاه امام حسن(ع) در بحث آبرسانی روستاها منعقد شده اما می‌طلبد که دولت جدی‌تر برای تکمیل پروژه‌ها ورود کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در مجلس یادآور شد: زاهدان تا سراوان بهترین نقاط جهت احداث نیروگاه خورشیدی است، سرمایه گذارانی هم ورود کرده‌اند ولی تاکنون اقدامی جهت اجرای عملیات صورت نگرفته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi