یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

زولبیا و بامیه 70 هزار تومان شد

علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی کرونا از افزایش قیمت زولبیا و بامیه خبر داد و گفت: قیمت زولبیا و بامیه نسبت به ماه  مبارک رمضان سال گذشته با توجه به گران شدن مواد اولیه و  هزینه های تولید ۴۵ درصد افزایش یافته است.  وی افزود: براین اساس قیمت  عرضه هر کیلوگرم زولبیا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71444
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

زولبیا و بامیه 70 هزار تومان شد

علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی کرونا از افزایش قیمت زولبیا و بامیه خبر داد و گفت: قیمت زولبیا و بامیه نسبت به ماه  مبارک رمضان سال گذشته با توجه به گران شدن مواد اولیه و  هزینه های تولید ۴۵ درصد افزایش یافته است. 

وی افزود: براین اساس قیمت  عرضه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در واحدهای صنفی درجه یک ۷۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در واحدهای صنفی درجه دو ۶۰ هزار تومان است. 

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه تولید زولبیا و بامیه، گفت: قیمت شکر نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد، روغن در بازار آزاد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد، زغفران بیش از ۱۰۰ درصد، نشاسته بیش از ۱۰۰ درصد، آرد بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. 

وی افزود: امسال در جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان بخشی از شکر و روغن با قیمت دولتی در اختیار تولید‌کنندگان قرار گرفته است و با توجه به این موضوع نرخ رولبیا و بامیه تعیین شده است. 

بهره‌مند اظهار داشت: اگر این دو کالا با قیمت دولتی در اختیار قنادان وشیرینی‌پزان قرار نمی‌گرفت قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه به بیش از ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید. 

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi