شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

اقدام سیاسی و غیرمنطقی دولت کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه را محکوم کنیم

نماینده مردم رودبار در مجلس دوازدهم گفت: حرکت سیاسی و غیرمنطقی دولت کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه عزیز را محکوم کنم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111546
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۴

کرونا :

اقدام سیاسی و غیرمنطقی دولت کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه را محکوم کنیم

گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: هفته قوه قضاییه را خدمت مسئولان قضایی، قضات عزیز، کارکنان و ریاست محترم قوه قضاییه تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین روز اصناف و بازاریان را نیز تبریک عرض می‌کنم، لازم می‌دانم حرکت سیاسی و غیرمنطقی دولت کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه عزیز را محکوم کنم. لازم است اعلام کنم سپاه یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور بوده که در حفاظت از کشور همیشه پیشگام بوده و خواهد بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حادثه سیل روز گذشته در شهرستان رودبار گفت: بر خود لازم می‌دانم به خانواده‌های داغدار سیل روز گذشته رودبار تسلیت گفته و از وزیر محترم کشور درخواست کنم مدیریت بحران را مامور رفع جاده‌های گل آلود در منطقه کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از جاده‌های مواصلاتی روستاها قطع شده و خواهش می کنم به دلیل اینکه شهرستان رودبار از امکانات و تجهیزات راهداری در رشت هستند،  برای حل مشکل روستاییان دامداران و کشاورزان به داد مردم شهرستان رودبار برسند.

این نماینده مجلس بیان کرد: از وزیر محترم راه و شهرسازی درخواست دارم در خصوص پل سفیدرود که راه‌های ارتباطی استان زنجان به استان گیلان را فراهم می کند و پیشرفت ۹۳ درصدی دارد، تسریع کند.

گودرزوند چگینی تاکید کرد: از وزیر محترم جهاد کشاورزی درخواست دارم با توجه به فصل باردهی محصول زیتون توجه و عنایت ویژه‌ای به مگس زیتون در مناطق و باغ‌های زیتون داشته باشند./

زنان بی سرپرست کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه ویژه/شعارها و وعده هایی بی ثمر به زنان بی سرپرست
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi