چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌های پیام نور استان سمنان

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس در دیدار با رییس جدید دانشگاه پیام نور استان برضرورت ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌های پیام نور استان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71399
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

ضرورت ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌های پیام نور استان سمنان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با دکتر علی پریمی رییس جدید دانشگاه پیام نور استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این دیدار دکتر پریمی ضمن ارایه گزارشی از وضعیت دانشگاه‌های پیام نور استان ابراز داشت که با قوت درصدد ارتقای علمی دانشگاه و دانشجویان در سرتاسر استان هستیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس ضمن تبریک به جناب آقای پریمی و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید بر ضرورت ارتقاء سطح علمی دانشگاه‌های پیام نور استان، اتصال دانشگاه به صنعت، جهت دهی برنامه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در جهت خدمت به نهضت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کرد. 

وی همچنین ملموس بودن حضور دانشگاه برای مردم را از عوامل موفقیت یک دانشگاه برشمرد و افزود: برای این جهت باید فکر و برنامه ریزی داشته باشید و بعنوان مثال در شهرستان دامغان می توانید همایشهای علمی پیرامون محصول بومی شهرستان یعنی پسته و یا معضل سالک و اموری مانند آن برگزار نمایید که با زندگی مردم بومی سر و کار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi