چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهمیه آرد عشایر بهمئی کافی نیست

 کریم بژکول مدیرعامل شرکت تعاون عشایری ایل تبار ماغر بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تشریح خدمات این شرکت به عشایر شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۰ گفت: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه عشایر است و توزیع عادلانه این کالا باید در دستور کار قرار گیرد. وی بیان کرد: ماهانه ۴۰ تن آرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71300
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

سهمیه آرد عشایر بهمئی کافی نیست

 کریم بژکول مدیرعامل شرکت تعاون عشایری ایل تبار ماغر بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تشریح خدمات این شرکت به عشایر شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۰ گفت: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه عشایر است و توزیع عادلانه این کالا باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: ماهانه ۴۰ تن آرد و ۲۰۰ سرویس آب با تانکر سیار بین عشایر شهرستان بهمئی توزیع می شود و این میزان سهمیه آرد اختصاص یافته به عشایر شهرستان بهمئی کافی نیست و باید افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت تعاون عشایری ایل تبار ماغر بهمئی با اشاره به اینکه امسال ۱۰۰۰ هزار تن جو و ۲۰۰ تن کنسانتره و ۲۵۰۰ سرویس آب شرب با تانکر سیار بین عشایر مناطق مختلف شهرستان توزیع شد، تصریح کرد: به دلیل خشکسالی و کاهش علوفه در شهرستان این طرح در راستای ساماندهی دام عشایر و جلوگیری از حذف دام مولد و ایجاد انگیزه برای نگهداری دام توسط عشایر انجام شد.

بژکول عنوان کرد: این میزان نهاده دامی بین ۱۵۰۰ خانوار عشایری این شهرستان توزیع شده است.

 وی گفت: در سالجاری ۴۸۰ تن آرد یارانه ای با قیمت مصوب بین عشایر شهرستان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت تعاون عشایری ایل تبار ماغر بهمئی تصریح کرد: امسال اداره امور عشایر شهرستان بهمئی برای تامین نهاده‌های دامی گام‌های زیادی را برداشته و سعی کرده است مشکلات این قشر زحمتکش را به حداقل برساند.

بژکول خاطر نشان کرد: در سال جدید ۱۴۰۱ برای عشایر شهرستان بهمئی برنامه هایی داریم که اگر از استان عملی شوند و این خدمات را ارسال کنند در شهرستان بهمئی برای عشایر اجراء خواهیم کرد. 

تغییرتاریخ برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشان شهرداری ها و تمدید مهلت ثبت نام
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از مسئولان امور عشایر استان و کارخانه خوراک دام و طیور پازن طبیعت شهرستان بویراحمد که در تامین نهاده های دامی در سال ۱۴۰۰ بیشترین همکاری را داشتند قدردانی ویژه کرده و انتظار داریم که مثل سال گذشته در سال ۱۴۰۱ شاهد حمایت های بیشتر مسئولان برای خدمت به عشایر باشیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi