شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محقق شدن آرزوی مادر شهید در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لنده+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده که به شهرستان لنده سفر کرده بود با حضور در روستای گَرک به مقام شامخ شهید” نردعلی نوری” ادای احترام کرد. آسفالت شدن جاده دسترسی به مزار این شهید والامقام آرزویی بود که مادر این شهید بزرگوار داشت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد جاده دسترسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71227
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

محقق شدن آرزوی مادر شهید در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لنده+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده که به شهرستان لنده سفر کرده بود با حضور در روستای گَرک به مقام شامخ شهید” نردعلی نوری” ادای احترام کرد.

آسفالت شدن جاده دسترسی به مزار این شهید والامقام آرزویی بود که مادر این شهید بزرگوار داشت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد جاده دسترسی به مزار “شهید والامقام نوری” که در منطقه صعب‌العبوری قرار دارد قبل از فصل زمستان آسفالت شود.

احمدزاده از اختصاص ۶میلیارد تومان توسط استانداری استان به جاده گَرک خبر داد و گفت: طول جاده ۷ کیلومتر است که ۳ کیلومتر آن تا پایان اردیبهشت آسفالت می‌شود و مابقی باید زیرسازی و آسفالت شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در انتهای این جاده قبر شهید نوری قرار داد و چون مادر شهید نابینا و ناتوان است و جاده دسترسی مناسبی برای اینکه سر قبر شهید برود وجود ندارد با آسفالت و زیرسازی جاده این مشکل رفع و آرزوی این مادر تحقق پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: البته قرار است قبل از اینکه جاده را زیرسازی و آسفالت کنیم گریدر در این قسمت کار کند و دسترسی خاکی ایجاد شود تا به فضل الهی جاده به طور اساسی زیرسازی و آسفالت شود.

با این دستور استاندار آرزوی مادر بزرگوار شهید نوری محقق خواهد شد، احمدزاده پس از ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام به دیدار خانواده و مادر شهید نوری رفت.

وی همچنین از اختصاص یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آسفالت جاده ۸ گلزار شهدا در مناطق صعب‌العبور لنده خبر داد و گفت: نصف این مبلغ را استانداری و نصف دیگر را بنیاد شهید متقبل شده تا جاده دسترسی احداث شود.

بهره برداری از ۳۸طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا بمناسبت دهه فجر
دنبال کنید

همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای روستای مونه به مقام شامخ شهدای این منطقه و شهید” ولی احمدی” در روستای کتج و حجت‌الله و کریم سعیدی در روستای بره‌مل ادای احترام کرد.

 

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi