جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توزیع ۴۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه وبویراحمد/توانایی تامین تنها 60 درصد مرغ در خود استان

به گزارش کرونا از گچساران سیدعلی معتمدی پور در جلسه تنظیم بازار و امور اقتصادی شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: مدتی است که نظارت بازار بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده و این نیاز به زیرساخت و مقدماتی دارد که باید فراهم می‌شد که با تلاش بسیار سازمان جهاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71224
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

توزیع ۴۰۰ تن میوه شب عید در کهگیلویه وبویراحمد/توانایی تامین تنها 60 درصد مرغ در خود استان

به گزارش کرونا از گچساران سیدعلی معتمدی پور در جلسه تنظیم بازار و امور اقتصادی شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: مدتی است که نظارت بازار بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده و این نیاز به زیرساخت و مقدماتی دارد که باید فراهم می‌شد که با تلاش بسیار سازمان جهاد کشاورزی وظایف خود را تاکنون انجام داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال گذشته مرغ را با کارت ملی دریافت می‌کردیم ولی در این دولت اینگونه نیست، تصریح کرد: در تمام نقاط استان مرغ دولتی به راحتی توزیع شده است.

معتمدی پور عنوان کرد: باید قبول کنیم در راستای نظارت بر بازار نیاز به زیرساخت وجود دارد و تا کنون با روحیه بالای انقلابی کارها انجام شده هر چند ایرادهایی نیز وجود داشته است.

وی گفت: امسال سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده که باید در راستای عملی کردن آن با عزمی انقلابی تلاش کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان تولید و تأمین مرغ در خود استان ۶۰ درصد است و بیشتر از آن را نمی توانیم تولید کنیم.

معتمدی پور با بیان اینکه در ۵۰ نقطه از استان توزیع مرغ دولتی انجام می‌شود اظهار کرد: در هیچ جایی از استان مشکلی برای توزیع کالاهای دولتی وجود ندارد، حدود ۱۲۰ تن مرغ گرم و منجمد در سطح استان امروز توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خرید مردم بیش از نیاز روزانه آنها بوده است.

جشن بزرگ بیعت در گچساران+کلیپ
دنبال کنید

معتمدی پور اضافه کرد: در کهگیلویه وبویراحمد سردخانه مجهز و بزرگ برای نگهداری گوشت مرغ نداریم که باید زیرساخت آن تکمیل شود.

وی افزود: برای جذب سرمایه گذار در زیرساخت ها آمادگی کامل داریم و از ایجاد کشتار گاه و سردخانه در کهگیلویه استقبال خواهیم کرد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زیرساخت های لازم را باید با همکاری و تعامل در راستای برطرف کردن تولیدات داخلی انجام دهیم.

معتمدی پور عنوان کرد: در حال حاضر افزون بر ۵۶۰ تن شکر و یک هزار و ۶۷ تن برنج وجود دارد و در توزیع کالاهای اساسی کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: در بسیاری از شهرستان ها مشکلات خاصی برای اقلام اساسی نداشتیم و ۶۰۰ تن میوه شب عید سهمیه استان وجود دارد که تا کنون ۴۰۰ تن آن در بازار استان توزیع شده است.

معتمدی پور اضافه کرد: راه اندازی میدان های میوه و تره بار در راستای حمایت از کشاورزان باید در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi