پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور بیش از ۷۰ هزار نفر در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی آرامش بهاری

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۰۰ نفر بصورت خادم ثابت و فصلی در طرح نوروزی آرامش بهاری در حال خدمت‌سانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

حضور بیش از ۷۰ هزار نفر در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی آرامش بهاری

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۰۰ نفر بصورت خادم ثابت و فصلی در طرح نوروزی آرامش بهاری در حال خدمت‌سانی به زائران هستند.

وی عنوان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تحقق مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.

 نصیرالاسلامی یادآور شد: مبلغین مذهبی نیز در خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت‌رسانی به زائرین هستند. مسافران و زائران نوروزی می‌توانند جهت مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی و اجتماعی به مبلغین حاضر در بقاع مراجعه کنند. بهره‌مندی زائرین از حضور مبلغین یکی از اهداف ما در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بقاع متبرکه استان، گفت: در راستای تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی، اداره کل اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری پای کار بوده و طرح هایی همچون طرح نوروزی آرامش بهاری، ضیافت الهی و  نشاط معنوی را اجرا خواهد کرد.

 نصیرالاسلامی همچنین به برخی اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کمک به نیازمندان اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌های مومنانه برای نیازمندان، از محل درآمد موقوفات منطبق، دویست بسته معیشتی در بین نیازمندان و خدام بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری به مبلغ یک میلیارد ریال در حال توزیع است.

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه اول کشور شد 
دنبال کنید

 این مسئول در پایان به برگزاری برنامه قرار دوازدهم جهت کمک به خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه روز دوازدهم هر ماه به منظور کمک به محرومان و‌ نیازمندان با توزیع بسته‌های معیشتی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi