یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد قطب گردشگری جنوب کشور/ معرفی ظرفیت‌های استان در سطح ملی

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی‌پور امروز دوشنبه هشتم فرودین ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر اظهار کرد: ۲۷۰۰ اثر تاریخی و حدود به ۳۰۰ جاذبه طبیعی منحصر به فرد کهگیلویه و بویراحمد را به مقصد گردشگری در کشور تبدیل کرده است. سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71118
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد قطب گردشگری جنوب کشور/ معرفی ظرفیت‌های استان در سطح ملی

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی‌پور امروز دوشنبه هشتم فرودین ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر اظهار کرد: ۲۷۰۰ اثر تاریخی و حدود به ۳۰۰ جاذبه طبیعی منحصر به فرد کهگیلویه و بویراحمد را به مقصد گردشگری در کشور تبدیل کرده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از روز بیست و هشتم اسفند سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۳۳ هزار و ۱۶۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی این استان بازدید کردند که نشان از رشد چشمگیر رشدی در نقاط مختلف استان است.

وی تصریح کرد: بارگاه بی‌بی حکیمه (س) در گچساران، آبشار یاسوج و چشمه بلقیس چرام از  شلوغ‌ترین جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال بوده است.

طالبی‌پور ادامه داد: رونق گردشگری در روستاهای استان و برپایی سیاه‌چادر عشایری همراه با پخت غذاهای محلی در روستاهای هدف گردشگری از نکات خوب سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi