پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات جهادی ۸۰ پزشک و متخصص تهرانی در گچساران

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد در راستای کمک به درمان افراد نیازمند و مناطق کمتر برخوردار گروه پزشکی جهادی از تهران به گچساران عزیمت کرده است.  وی بیان کرد: گروه جهادی پزشکان با حدود ۸۰ پزشک متخصص و دندانپزشک برای ارائه خدمات درمانی رایگان در گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71094
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

خدمات جهادی ۸۰ پزشک و متخصص تهرانی در گچساران

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد در راستای کمک به درمان افراد نیازمند و مناطق کمتر برخوردار گروه پزشکی جهادی از تهران به گچساران عزیمت کرده است.

 وی بیان کرد: گروه جهادی پزشکان با حدود ۸۰ پزشک متخصص و دندانپزشک برای ارائه خدمات درمانی رایگان در گچساران مستقر شده است.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه این گروه پزشکی جهادی از صبح امروز در این شهرستان کارخود را آغاز کردند، تصریح کرد در حال حاضر پزشکان متخصص در کلینیک شفا گچساران و تعدادی از آنها نیز در بیمارستان باشت جهت درمان بیماران نیازمند کار خود را آغاز کرده اند.

 حسینی عنوان کرد: دندانپزشکان این گروه جهادی در کلینیک شکیبایی و امام زاده جعفر این شهرستان حضور دارند.

 وی گفت: گروه جهادی پزشکان که از تهران برای مداوای بیماران نیازمند در محلات و شهرهای کمتر برخوردار از امروز صبح مستقر و تا روز جمعه عصر این اقدام خداپسندانه آنها در گچساران و باشت ادامه دارد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: این ۸۰ پزشک به صورت جهادی خدمات درمانی را رایگان به مردم گچساران و باشت ارائه می‌دهند و تاکنون استقبال خوبی از سوی مردم از این امر خداپسندانه آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi