شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سی ان جی سی سخت در آستانه تعطیلی/عواقب تعطیلی بر عهده شهرداری

به گزارش کرونا از سی‌سخت،  رئیس شرکت گاز دنا گفت: پمپ گاز سی ان جی شهر سی سخت به علت بدهی بسیار بالا بعد از تعطیلات قطع خواهد شد. رهنوردی رئیس شرکت گاز شهرستان دنا تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ نهایت تلاش خود را کردیم که هیچ گونه قطعی جریان گاز با وجود زودرس بودن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71082
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

سی ان جی سی سخت در آستانه تعطیلی/عواقب تعطیلی بر عهده شهرداری

به گزارش کرونا از سی‌سخت،  رئیس شرکت گاز دنا گفت: پمپ گاز سی ان جی شهر سی سخت به علت بدهی بسیار بالا بعد از تعطیلات قطع خواهد شد.

رهنوردی رئیس شرکت گاز شهرستان دنا تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ نهایت تلاش خود را کردیم که هیچ گونه قطعی جریان گاز با وجود زودرس بودن موج سرما نداشته باشیم و مفتخریم که رضایتمندی عمومی مردم از بحث گازرسانی وجود داشت.

رهنوردی اظهار داشت: درخواست داریم نسبت به پرداخت قبوض گاز خود اقدام شود چرا که خدمت‌رسانی به مردم منوط به وصول مطالبات بوده که از جمله این بدهکاران به ایستگاه سی ان جی شهر سی سخت اشاره کرد که طی سال‌های متمادی قبوض گاز خود را پرداخت نکرده و این موضوع باعث نگرانی هایی از سوی شرکت گاز ایران گردیده و ایستگاه CNG که گاز را نقدی به مردم می فروشد شایسته نیست که قبوض هنگفت خود را پرداخت نکنند و بیش از یک میلیارد تومان بدهی داشته باشد.

رئیس شرکت گاز دنا گفت: مردم فهیم در جریان این موضوع باشند که عواقب تأمین گاز این ایستگاه بر عهده شهرداری سی سخت خواهد بود چرا که هیچ فرقی بین آنها و مردم عادی در بحث پرداخت بدهی گاز نیست وچنان چه شهرداری تا پایان تعطیلات بدهی خود مربوط به پمپ سی ان جی را پرداخت نکنند گاز سی ان جی قطع خواهد شد.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi