دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابلاغ ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای ۱۱۰ طرح اشتغال زا به بانک ملی گناباد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای ۱۱۰ طرح اشتغال زا به بانک ملی گناباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ابلاغ ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای ۱۱۰ طرح اشتغال زا به بانک ملی گناباد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد و بجستان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دیگر برای ۱۱۰ طرح اشتغال زا به بانک ملی گناباد خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: با پیگیری های هدفمند و رایزنی های فشرده، سهم تسهیلات اشتغال گناباد و بجستان از منابع تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۰ به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود:در همین راستا رئیس بنیاد علوی در نامه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به بانک ملی استان، ضمن ابطال نامه های قبلی،  لیست جدید ۱۱۰ فقره تسهیلات خرد اشتغال زایی مربوط به نماینده شهرستان های گناباد و بجستان  را اعلام که پیرو آن به بانک ملی حوزه گناباد ابلاغ گردید.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس بیان کرد: در این مرحله، ۳۲ طرح اشتغال زا در شهرستان گناباد و ۷۸ طرح اشتغال زا در شهرستان بجستان، تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصدی با بازپرداخت حداکثر ۷ سال دریافت می کنند.از این تعداد، به ۷۷ شغل، تسهیلات یک میلیارد ریالی و به ۳۳ شغل، تسهیلات پانصد میلیون ریالی پرداخت می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi