یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 1100 نفر رسید

به گزارش کرونا از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافت. محمد غلام نژاد افزود: هم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70868
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 1100 نفر رسید

به گزارش کرونا از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۰۰ نفر افزایش یافت.

محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون ۹۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴ هزار و ۴۸۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با شاره به آزمایش‌های انجام شده در این مدت ادامه داد: از ۱۸۳ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های PCR و رپید تست می‌باشند حدود ۳۷ درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

غلام‌نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹
 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi