چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

حل مشکلات راه های روستایی و شهری چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند با جدیت دنبال می شود

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: حل مشکلات راه های روستایی و شهری حوزه انتخابیه را با جدیت دنبال می کنم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70862
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

حل مشکلات راه های روستایی و شهری چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند با جدیت دنبال می شود

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کردو گفت: با جدیت به دنبال حل مشکلات راه های روستایی و شهری حوزه انتخابیه هستم و این موضوع را نیز با نشست های مکرر با مقامات مربوطه پیگیری می کنم.

وی افزود: با تلاش هایی که صورت گرفته است پروژه جاده تلانگ به قصرقند پیشرفت مطلوبی داشته است و در ادامه نیز پیگیری هایی انجام خواهد شد تا اینکه سریعا به اتمام برسد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری هایی برای اخذ اعتبار جهت احداث پل حمیری و گرم بیت صورت پذیرفت که عملیات ساخت پل حمیری در حال اجرا است و امیدوارم در نزدیک ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس اظهار کرد: تلاش هایی صورت گرفت تا آسفالت جاده رهگام عملیاتی شود که این موضوع نیز اتفاق افتاد و همچنین پیش بینی می شود ابتدای سال ۱۴۰۱ تمام راه های روستایی بخش پلان به اتمام برسند.

سعیدی عنوان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکلات راه های روستایی و شهری حوزه انتخابیه مرتفع شوند که مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و تردد آنها تسهیل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi