چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

عملیات جمع آوری “دژخاکی” کرانه رودخانه اروند آغاز شد/ به دنبال اخذ مجوز لایروبی بهمن شیر هستم

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز جمع آوری دژ خاکی به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی که در کرانه رودخانه اروند با چندین کیلومتر طول وجود دارد اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70856
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

عملیات جمع آوری “دژخاکی” کرانه رودخانه اروند آغاز شد/ به دنبال اخذ مجوز لایروبی بهمن شیر هستم

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز جمع آوری دژ خاکی به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی که در کرانه رودخانه اروند با چندین کیلومتر طول وجود دارد اخذ شد.

وی افزود: پس از گذشت ۳۳ سال از جنگ تحمیلی مجوز جمع آوری این دژ خاکی از ستاد کل نیروهای مسلح اخذ شد و عملیات برداشت این دژ شروع شده که قسمت هایی از آن جمع آوری و باقی نیز در حال جمع آوری است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با جمع آوری این دژ خاکی پای همشهریان عزیز به رودخانه اروند بازخواهد شد و البته استفاده هایی در زمینه گردشگری داخلی و بین المللی، قایقرانی صیادی و بهره گیری از مراتع کرانه رودخانه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس به اقدامات انجام شده در رابطه با لایروبی بهمن شیر اشاره و اظهار کرد: پس از چندین مرحله ایراد طرح سوال و تذکر به وزارت نیرو و همچنین جلسات متعدد و مکاتبات پی در پی در حال اخذ مجوز لایروبی بهمن شیر و جانمایی جدید محل احداث سدها هستیم.

محفوظی به پیگیری ها برای اخذ امکانات ورزشی اشاره و عنوان کرد: حمایت از هئیت های ورزشی، احداث زمین های چمن مصنوعی، تامین و اخذ تجهیزات ورزشی و همچنین حمایت مکرر از باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت را در دستور کار خود داشتم./

پایان پیام

بخش جدید کنسولی سفارت ایران در دمشق با حضور وزیر خارجه و رئیس کمیسیون امنیت ملی افتتاح شد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi