جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری برای جذب سرمایه گذار در شهرستان های کوهرنگ، فارسان، اردل و کیار

نماینده مردم اردل، فارسان،کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: با توجه به درصد بالای بیکاری در حوزه انتخابیه ام ملموس بوده است لذا در همین راستا تلاش هایی صورت گرفته تا میزان این آمار کاهش پیدا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70833
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری برای جذب سرمایه گذار در  شهرستان های کوهرنگ، فارسان، اردل و کیار

قدرت اله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با توجه به درصد بالای بیکاری در حوزه انتخابیه ام ملموس بوده است لذا در همین راستا تلاش هایی صورت گرفته تا میزان این آمار کاهش پیدا کند.

وی افزود: بنابراین از همان ابتدای ورودم به مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی با سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار کردم تا زمینه حضور این افراد را در شهرستان های حوزه انتخابیه ام فراهم کنم تا اینکه گام هایی برای رفع بیکاری برداشته شود.

نماینده مردم کوهرنگ، فارسان، اردل و کیار در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته تعدادی از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه اعلام آمادگی کردند و توانستیم کلنگ کارخانه آب انگور شهر ناغان را به زمین بزنیم.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با احداث این کارخانه حدود ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و چندین نفر نیز غیرمستقیم مشغول به کار می شوند ضمن اینکه از لحاظ اقتصادی تحولی هم در منطقه مذکور ایجاد خواهد کرد.

حمزه شلمزاری تاکید کرد: امیدوارم کارخانه آب انگور شهر ناغان که عملیات احداث آن شروع شده است تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد تا بتوانیم شاهد رفع بیکاری بخشی از جوانان این شهر شویم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi