دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های بوئین زهرا و آوج در اولویت است

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: به دنبال این بودم تا شهرک های صنعتی حوزه انتخابیه توسعه یابند و زمینه سرمایه گذاری افزایش پیدا کند که حدود ۲۰۰ هکتار به هر یک شهرک های صنعتی زمین اضافه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70760
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های بوئین زهرا و آوج در اولویت است

روح اله عباس پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت شهرستان های بوئین زهرا و آوج اشاره کرد و گفت: با جدیت به دنبال رفع مشکلات حوزه صنعت شهرستان های بوئین زهرا و آوج بودم که تا حد زیادی نیز این اتفاق افتاد چرا که با حل موضوعات صنعتی اشتغالزایی برای جوانان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با تلاش هایی که صورت گرفته ۲ پست ۶۳ کیلو وات برای دو شهرک صنعتی حکیمیه و شال بوئین زهرا احداث شد تا واحدهای تولیدی  از لحاظ برق رسانی دچار مشکل خاصی نباشند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: به دنبال این بودم تا شهرک های صنعتی حوزه انتخابیه توسعه یابند و زمینه سرمایه گذاری افزایش پیدا کند که حدود ۲۰۰ هکتار زمین  به هر یک از شهرک های صنعتی اضافه شد.

عباسپور عنوان کرد: کارخانه شیشه لیا را نیز توسعه دادیم تا زمینه اشتغالزایی بیش تری فراهم شود لذا با توسعه کارخانجات و شهرک های صنعتی حوزه انتخابیه زمینه اشتغالزایی خوبی برای مردم منطقه فراهم شده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اقداماتی هم در جهت رفع مشکلات پالایشگاه پتروپارس بوئین زهرا انجام شد چرا که دچار یک آتش سوزی شده بود که با تلاش های صورت گرفته این مشکل نیز حل شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi