دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر راه اندازی صنایع تبدیلی در خدا آفرین/ توسعه شهرک های صنعتی خدا آفرین و کلیبر با جدیت دنبال می شود

نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: با جدیت پیگیر توسعه شهرک های صنعتی خداآفرین و کلیبر بودم و زمین برای این کار اختصاص پیدا کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70742
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیر راه اندازی صنایع تبدیلی در خدا آفرین/ توسعه شهرک های صنعتی خدا آفرین و کلیبر با جدیت دنبال می شود

حسین حاتمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت شهرستان های حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با جدیت پیگیر توسعه شهرک های صنعتی خداآفرین و کلیبر بودم و زمین برای این کار اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی شهرک های صنعتی استان به منطقه آزاد خداآفرین اختصاص داده شد تا توسع پیدا کنند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس اظهار کرد: شهرستان های هوراند و بخش آبهش فاقد شهرک صنعتی بودند پیگیری هایی صورت گرفته تا زمین از سوی شهرک های صنعتی اختصاص داده شود تا اینکه صنعت در این مناطق نیز توسعه یابد چرا که با این اتفاق اشتغالزایی در منطقه شکل می گیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: دو شهرک گلخانه ای در هوراند و آبهش داریم که طی جلسات انجام شده مقرر شده این ها توسعه پیدا کنند و در حقیقت به دنبال سرمایه گذار هستیم تا سرمایه گذاری را در این شهرک ها داشته باشند.

حاتمی اظهار کرد: با جدیت به دنبال راه اندازی صنایع تبدیلی در خدا آفرین هستم و همچنین پیگیری های لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi