دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

چندین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهرستان بختگان کلنگ زنی شده اند

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته چندین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهرستان بختگان کلنگ زنی شده اند و امیدوارم در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70727
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

چندین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهرستان بختگان کلنگ زنی شده اند

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در حوزه ورزش بختگان چندین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی کلنگ زنی و احداث شدند و برخی از آنها نیز در حال ساخت هستند.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی خواجه جمالی، قاسم آباد، سالن ورزشی خواجه جمالی و بستروم و همچنین سالن ورزشی کوشک کلنگ زنی شدند که امیدوارم در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسند تا مردم منطقه از آنها بهره لازم را ببرند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: کمک های حمایتی نیز به اقشار کم درآمد شد و همچنین جهیزیه هایی هم به ارزش ۱ و نیم میلیارد تومان از سوی خیرین تامین و در اختیار نیازمندان قرار گرفتند.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس اظهار کرد: تلاش هایی دیگری هم در راستای اخذ امکانات ورزشی برای حوزه انتخابیه در حال انجام است که امیدوارم صورت بپذیرد تا جوانان منطقه بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

طهماسبی عنوان کرد: با پیگیری هایی که انجام پذیرفت از سوی بنیاد برکت بیش ۴۰۰ فقره تسهیلات برای اشتغالزایی پرداخت شد تا زمینه شغل را ایجاد کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi