یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای توسعه امکانات بهداشت و درمان ورامین، پیشوا و قرچک/درمانگاه شهید مهتدی پیشوا به بیمارستان محلی ارتقا یافت

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: در تلاش هستم امکانات بهداشت و درمان در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک توسعه یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70685
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری برای توسعه امکانات بهداشت و درمان ورامین، پیشوا و قرچک/درمانگاه شهید مهتدی پیشوا به بیمارستان محلی ارتقا یافت

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده بیمارستان شهرستان پیشوا که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف بود با حضور رئیس مجلس در حوزه انتخابیه این پروژه در ردیف پروژه های ملی قرار گرفت و اعتبار آن نیز اخذ شده که پس از رفع معارضات عملیات آن اجرایی می شود.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با دستور وزیر بهداشت درمانگاه شهید مهتدی پیشوا به بیمارستان محلی ارتقا یافت و همچنین بیمارستان قرچک هم از ۶۵ تختخواب به ۱۲۰ تخت افزایش یافت ضمنا دستگاه اکسیژن ساز، سی تی اسکن و ام آر آی هم برای این بیمارستان اخذ شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس اظهار کرد: در تلاش هستم تا اینکه دی کلینیک تامین اجتماعی شهر قرچک احداث شود و همچنین به دنبال توسعه بیمارستان شهید مفتح نیز هستم.

نوش آبادی عنوان کرد: پیگیری ها برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان همچنان ادامه خواهد داشت تا اینکه بیمارستان ها و درمانگاه های حوزه انتخابیه از لحاظ تجهیزات و امکانات توسعه پیدا کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi