پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر نفت برای گازرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه/ پیگیری برای حل مشکل برق حوزه انتخابیه

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس گفت: مقام عالی وزارت نفت دستور دادند تا عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان خاش و میرجاوه انجام شود که این اتفاق افتاد و احتمالا در آینده ای نزدیک افتتاح شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

دستور وزیر نفت برای گازرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه/ پیگیری برای حل مشکل برق حوزه انتخابیه

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: موضوع گازرسانی به روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه از مسائلی بوده که برای انجام آن از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

وی افزود: مردم شهرستان های خاش و میرجاوه به دلیل اینکه عملیات گاز رسانی انجام نشده است با مشکل جدی مواجهه هستند که از وزارت نفت مطالبه کردم تا گازرسانی به حوزه انتخابیه ام انجام شود البته باید از وزیر نفت تقدیر و تشکر به عمل آورد چرا که قول مساعد دادند تا عملیات گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه انجام شود.

 نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس بیان کرد: مقام عالی وزارت نفت دستور دادند تا عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان خاش و میرجاوه انجام شود که این اتفاق افتاد و احتمالا در آینده ای نزدیک افتتاح شود.

حسین زهی عنوان کرد: در موضوع برق نیز مردم منطقه هم با مشکلاتی مواجهه هستند که پیگیری هایی انجام شد تا عملیات برق فشار قوی شهرستان میرجاوه هم آغاز شود تا دکل های برق راه اندازی شوند که دیگر مردم دچار قطعی برق نباشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi