جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه صنعت شهرستان آبادان در اولویت است/ اختصاص اعتبار به جاده های حوزه انتخابیه

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: واحدهای تولیدی در شهرستان آبادان وجود دارند که چندین سال از چرخه تولید خارج شدند لذا درصدد این هستم تا این واحدها به ریل تولید بازگردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

توسعه صنعت شهرستان آبادان در اولویت است/ اختصاص اعتبار به جاده های حوزه انتخابیه

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت هم به دنبال افزایش زیرساخت ها موجود هستیم و هم اینکه به دنبال راه اندازی مجدد پتانسیل موجود که در جند سال اخیر از چرخه تولید خارج شده هستم تا به ریل بازگردند.

وی افزود: وزارت صمت به این نتیجه رسیده که باید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل فعال شوند، در همین راستا نیز وزیر صمت بازدیدی از شهرک صنعتی آبادان داشتند و لذا مقرر شد که واحدهای تولیدی راه اندازی شوند ضمن اینکه به دنبال توسعه صنعت در این شهرستان نیز هستم.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پس از تصادف خونین در محور خرمشهر به اهواز که منجر به فوت همشهریان گردید با جدیت به دنبال استیضاح وزیر راه بودیم و به او در این رابطه هشدار دادیم که بایستی سریعا اعتبارات لازم برای بهسازی این محور تخصیص داده شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بنابراین در جلسه ای با وزیر راه، رئیس برنامه و بودجه و وزیر نفت که در کمیسیون عمران برگزار شد مقرر گردید ۱۰ هزار میلیارد تومان برای همه راه های خوزستان تخصیص یابد.

محفوظی اظهارکرد: برای احداث جاده آبادان به قفاص، آبادان به اروند کنار و آبادان به چوئیده نیز پیگیری های انجام شده که قول مساعد داد شده تا عملیات اجرایی این جاده ها تسریع پیدا کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi