دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزریق ۱۹۵ هزار دوز واکسن کرونا در گچساران/مردم دستورالعمل ها را بیشتر رعایت کنند

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در خصوص کرونا هنوز در رنگ قرمز قرار دارد و با نزدیک شدن ایام نوروز و دید و بازدیدها شهروندان باید بیش از گذشته دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. وی بیان کرد: تا کنون ۶۵ هزار و ۵۸۸ مورد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70626
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

تزریق ۱۹۵ هزار دوز واکسن کرونا در گچساران/مردم دستورالعمل ها را بیشتر رعایت کنند

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در خصوص کرونا هنوز در رنگ قرمز قرار دارد و با نزدیک شدن ایام نوروز و دید و بازدیدها شهروندان باید بیش از گذشته دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: تا کنون ۶۵ هزار و ۵۸۸ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۱۹ هزار و ۷۹۸ مورد آنها مثبت بوده است.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: ۱۹هزار و ۴۹۲بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۳۶نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۷۲ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

حسینی اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۹۵ هزار و ۴۷ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۴ هزار و ۳۱۲ مورد دوز اول و ۷۶ هزار و ۷۸۰ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۳۳ هزار و ۹۵۵ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی با عنوان اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان در حال اجراست.

جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد شد
دنبال کنید

وی ادامه داد: تا پایان ۲۰ اسفند ماه سال‌ جاری افزون بر ۲۰ هزار و ۴۴۶ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۱۸نفر دوز اول و ۹ هزار و ۴۰۴ نفر نیز دوز دوم و ۷۲۴ نفر نیز دوز سوم بوده است.

حسینی گفت:باید تجمعات در مراسمات مختلف کم شود تا بتوانیم از این‌ پیک خطرناک نیز عبور کنیم.

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi