سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای تور گردشگری نوروزی در شهر زنجان

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری اجرایی می‌شود. غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به نورافشانی ۱۰ نقطه از شهر در شب نیمه شعبان بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70491
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اجرای تور گردشگری نوروزی در شهر زنجان

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری اجرایی می‌شود.

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به نورافشانی ۱۰ نقطه از شهر در شب نیمه شعبان بیان کرد: این جشن به صورت عمومی و با حضور شهروندان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان همچنین به برنامه‌های نوروز نیز اشاره کرد و گفت: اجرای کوچه‌های نشاط و زندگی (کوچه رنگی)‌ در ۳ محله شهر زنجان، اجرای نمایش پرفورمنس با موضوع آموزش فرهنگ ترافیک در تاریخ های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اسفند در چهارراه سعدی از ساعت ۱۶ و اجرای کارناوال سه چرخه با استفاده از شخصیت‌های نوروزی و اجرای برنامه‌های آیینی نوروز و بهار در محل پیاده راه سبزه‌میدان در ۲۵،۲۶ و ۲۸اسفند ساعت ۱۶ از برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی همچنین از  اجرای کارناوال شادی به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز( ۲۶ تا ۲۸) در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: فضاسازی شهری به مناسبت نیمه شعبان و ایام نوروز، گلباران مزار شهدا و  اجرای تور گردشگری شهری از اول تا ۱۲ فروردین نیز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ایام نوروز است.

نظری تصریح کرد: اجرای جنگ شادی از اول تا ۵ فروردین در محل پیاده راه سبزه‌میدان، اجرای جنگ شادی، نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی در محل مجموعه تاریخی کارخانه کبریت از ۶ تا ۱۲ فروردین نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در آستانه نوروز اجرایی می‌شود.

زنگ خطر شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi