جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین بخشی از اعتبارات اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از محل توازن بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم ایلام در مجلس،گفت: بخشی از اعتبارات مورد نیاز پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از محل توازن سال ۱۴۰۱ تامین می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70484
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تامین بخشی از اعتبارات اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از محل توازن بودجه ۱۴۰۱

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،علی اکبر بسطامی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه‌ها، اتصال ایلام به شبکه ریلی بود که متاسفانه در سفر هیات دولت به این استان بخوبی مورد توجه قرار نگرفت.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ بخش اعظمی از اعتبارات استانی برای توزیع به وزارتخانه واگذار شده است و اگر هر مدیری قدرت رایزنی بالایی داشته باشد، به طور قطع می‌تواند حداکثر اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل طرح‌های حوزه دستگاه اجرایی متبوع خود جذب کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات حوزه اربعین برای ایلام ناکافی است و سال آینده برای اعتبارات این حوزه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام جدی باشند، تاکید کرد: اعتبارات هر حوزه نظیر اربعین نباید در سایر بخش‌ها هزینه شود، چراکه زیرساخت‌های حوزه اربعین در استان نیازمند توجه بیشتر است.

بسطامی با تاکید بر اینکه برای شهرستان‌های بدره، ملکشاهی، چوار و هلیلان در بخش محرومیت زدایی با توجه محرومیت این شهرستان‌ها نیازمند تزریق اعتبارات خاص هستیم،گفت: در توزیع اعتبارات، نمایندگان مجلس ناظر بر تخصیص و توزیع اعتبارات استانی هستند و تمامی اعتبارات باید براساس عدالت توزیع شود.

بسطامی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم به مناطق محروم و کم برخوردار نسبت به سایر مناطق افزود: این مهم در مجلس شورای اسلامی در اعتبارات سال ۱۴۰۱ دیده خواهد شد و برای برون رفت ایلام از محرومیت باید همه با هم با اتحاد و انسجام بصورت شبانه روزی تلاش کنیم تا این استان در ریل توسعه قرار گیرد./

پیگیری رفع مشکلات آبی در روستاهای حوزه انتخابیه است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi