سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمتگزاری به مردم یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم بیجار در مجلس بیان کرد: خدمتگزاری به مردم یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70472
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

خدمتگزاری به مردم یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، علیرضا زندیان در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بیجار ضمن تاکید به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصت مغتنمی برای مسئولان است، اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم باید اولویت مسئولان باشد چرا که در فرهنگ نظام مقدس جمهوری بسیار بر این مهم تاکید شده است.

 نماینده مردم بیجار در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: همراهی با مردم و خدمتگزاری به آنان تفکیک قوا نمی شناسد و هر کس در هر جایگاه و منصبی، باید در تمامی مراحل با مردم همراه و همسو باشد.

وی  در ادامه به پروژه های در دست اجرا اشاره کرد و گفت: پروژه فولاد بیجار با تلاش گذشتگان آغاز شد و اکنون با واگذاری به پیمانکار مراحل اجرایی آن در فروردین ماه آغاز خواهد شد.

نماینده  مردم  بیجار در مجلس شورای اسلامی همچنین از ایجاد دو نیروگاه برقی پتروشیمی و فولاد با ظرفیت ۵۰ و ۲۵۰ مگاوات، طرح آسفالت ۶۰ کیلومتر راه روستایی در سال آینده و کلنگ زنی کریدور راه‌آهن بیجار و اتصال شمال غرب به جنوب در سال آینده، خبر داد.

زندیان در پایان پاسخگویی به مطالبات مردم را از ویژگی های یک مدیر موفق دانست و خاطرنشان کرد: از زحمات و خدمات فرماندار سابق شهرستان بیجار تشکر و قدردانی می کنیم و از فرماندار جدید انتظار داریم تا با استعانت به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری با دولت ولایی و مردمی رئیس جمهور و مجموعه دولت و علی الخصوص نماینده عالی دولت در استان همراه و همگام باشد./

سقوط هواپیما تهران- یاسوج در سمیرم| لاشه هواپیما هنوز پیدا نشده/ عدم امکان اعزام بالگرد به‌دلیل برف و بوران/ همه مسافران و خدمه پروازی جان باختند+ اسامی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi