دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری برای حل مشکل اشتغال جوانان شهرستان خمین/ فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: با جدیت به دنبال این هستم تا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان خمین فعال شوند چرا که با این اتفاق مشکل بیکاری جوانان منطقه حل خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70454
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیری برای حل مشکل اشتغال جوانان شهرستان خمین/ فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: مهم ترین نیاز شهرستان خمین اشتغال بوده است و گام های اساسی هم در این راستا برداشته شده است.

وی افزود: جوانانی که شرایط کار داشته باشند و سن آن نیز حدود سال بوده اکثر در شرکت های فعال در شهرستان مشغول به کار شدند بخشی از افراد هم که سن آنها بالای ۳۰ بوده به دلیل اینکه به سن بازنشستگی نزدیک هستند در شرکت ها مشغول نشدند و لذا به دنبال این هستم که مجوز جذب این افراد هم گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این مدت اخیر یک آهنگ جدیدی برای راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به صدا درآمده است.

نظری عنوان کرد: چند شرکت از جمله پتروشیمی خمین، آرین موتور خمین، مانا انرژی و موضوع توسعه فروسلیس از شرکت های عمده ای هستند که بخش قابل توجهی از جذب نیروها را پوشش داده اند.

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شرکت های دیگری نظیر صبا شیر و همچنین رینگ آلومینیوم هستند که بخش قابل توجهی از نیروها را جذب خواهند کرد چرا که به دنبال این هستیم تا رینگ آلومینیوم توسعه و صبا شیر هم راه اندازی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi