چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تغییر محسوس در معیشت مردم با مهار تورم

نماینده مردم ملکان و لیالن در مجلس گفت: دولت و مجلس باید در کنار هم تلاش کنند تا با مهار تورم تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110975
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴

کرونا :

تغییر محسوس در معیشت مردم با مهار تورم

زهرا خدادادی با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: به‌یقین اقتصاد مسئله اصلی امروز کشور است لذا دولت و مجلس باید در کنار هم تلاش کنند تا با مهار تورم تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد کنند.

نماینده مردم ملکان و لیالن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید با رفع موانع تولید زمینه مشارکت بخش خصوصی را در امر تولید فراهم کرد چراکه این مشارکت علاوه‌بر تحقق جهش تولید، بیکاری را ریشه‌کن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معیشت و تامین مایحتاج و نیازهای اصلی مردم بدون دغدغه مسئله مهمی است که باید برای آن برنامه داشت، افزود: ایجاد اشتغال با رونق تولید محقق خواهد شد که رفع بیکاری و افزایش درآمد مردم را به دنبال دارد که البته این مهم به تامین سفره و معیشت مردم و صدالبته رضایت آن‌ها منتهی می‌شود، بنابراین باید تولید در تمامی عرصه‌ها همچون صنایع، پتروشیمی و حتی  مسکن را جدی گرفت.

خدادادی با اعتقاد به اینکه افزایش تولید، بالا رفتن ارزش پول ملی را نیز به دنبال دارد، مطرح کرد: پایین بودن ارزش پول ملی خود یکی از دلایل نابسامانی اقتصاد است که باید با ایجاد ثبات اقتصادی ارزش پول کشور را افزایش داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi