شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس با اشاره به بحران آب در کشور گفت: رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70451
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان بناب ضروری است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت ،حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده در خصوص برجام اذعان کرد: تنها راه نجات کشور حفظ استقلال است، البته تعامل سازنده نیز با جهان باید داشته باشیم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی معنویت را عامل اصلی موفقیت در مسئولیت‌ها دانست و افزود: اگر اخلاص و معنویت در کنار مسئولیت قرار نگیرد، مطمئن شویم موفق نخواهیم شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولیت‌های سنگین نیازمند تقویت معنویت است و هر شخصی مسئولیتش بیشتر می‌شود باید افزایش معنویت هم داشته باشد تا دچار مشکل در جامعه نباشیم.

باقری بنابی سپس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام در وزارت اطلاعات و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: باید از امنیت موجود برای حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استفاده کنیم.

وی با اشاره به تلاش دولت آقای رئیسی و شخص رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور تصریح کرد: بنده معنویت و اخلاص ایشان را نقطه قوت دولت برای حل مشکلات میبینم و مسئولان نیز باید به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر ضرورت برپایی نماز جماعت اول وقت در ادارات گفت: بهترین راه تقویت برای افزایش معنویت برپایی نماز اول وقت است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با تأکید بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهرستان بر رعایت الگوی کشت در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: برای صرفه جویی در مصارف آب کشاورزی باید به سمت کشت محصولات نیازمند آب کمتر برویم که مسئولین جهاد کشاورزی بایستی در این خصوص اهتمام نمایند./

گره‌ فرش راور آن را متمایز از سایر فرش‌ها کرده‌ است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi